The strong voice of a great community
Ιούλης 2007

Πίσω στο ευρετήριο

   ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ

( του Υποστρατήγου ε. α K. Χ. Κωνσταντινίδη)

Στην ανθρώπινη ιστορία δεν υπήρξε θρησκευτικό δόγμα που να κάνει τόσο μεγάλο κακό στην ανθρωπότητα , όσο ο Ιουδαιο-Χριστιανισμός. Κι' αυτό διότι όπου ρίζωσε μόνον πόνο, καταστροφές, εγκλήματα, κακουργήματα και ολοκαυτώματα έφερε στους λαούς.

Ο Ιουδαιοχριστιανισμός ευθύνεται για :

1/ Την πυρπόληση και καταστροφή της Ρώμης . [ Κατά τον Κικέρωνα δεν έγινε από τον Νέρωνα, αλλά από τους Χριστιανούς υπό την καθοδήγηση του Παύλου και του συγκλητικού Σενέκα. Ποιός ηγέτης καίει την πρωτεύουσα του;]

2/ Την αντικατάσταση των φυσικών νόμων με αφύσικους τοιούτους, όπως:

α/ Το «Αγαπάτε αλλήλους

» που ποτέ δεν έκαναν πράξη διότι είναι έξω από τα φυσικά πλαίσια.Ομως το χρησιμοποίησαν σαν στάχτη στα μάτια των λαών για να τους αποκοιμήσουν, ώστε να επιβληθεί ο Ιουδαισμός σε κοσμοκρατορία.

β/ Την 'ανάσταση των νεκρών' μιά απάτη εξωπραγματική και αφύσικη , διότι κανείς ως τώρα δεν γύρισε από τον Αδη. Από αυτά τα μεταφυσικά μυθεύματα και θαύματα πάσχει σήμερα ο λαός μας.

γ/ Την άποψη ότι η Φύση είναι μολυσμένη και αμαρτωλή(αγιασμός υδάτων, της φύσεως, , ακόμη και των αυτοκινήτων κλπ )

3/ Κατέστρεψε τον Αρχαίο Φυσιολατρικό Ελληνικό Πολιτισμό , τον πρώτο ανθρωπιστικό και ορθολογιστικό πολιτισμό στον κόσμο, ο οποίος έβγαλε την ανθρωπότητα από την βαρβαρότητα και στο σκοτάδι.

4/ Πρόδωσε και παρέδωσε το θεοκρατικό Βυζαντινό Κράτος στους Οθωμανούς Τούρκους έναντι προνομίων από τον Σουλτάνο προς τον πατριάρχη. Η συνωμοσία υπήρξε διττή, ήτοι : α/ άρνηση στρατεύσεως του ιερατείου, και β/ ενεργητική προδοσία του ιερατείου κατά την διάρκεια της πολιορκίας της Κωνστ/λεως από τον Μωάμεθ.

5/ Αφόρισε την Ελληνική Επανάσταση του 1821 για να διατηρήσει τα προνόμια του πάνω στο σκλαβωμένο Ελληνικό Εθνος

6/ Κατέστρεψε το Ελληνικό Κράτος με την σύζευξη του μ' αυτό και δημιούργησε το «Βαθύ Κράτος» .

7/ Κατέκαυσε , κατατεμάχισε και πώλησε τα δάση της πατρίδος μας. Ακόμη και τα λιγοστά δάση που απέμειναν θέλουν να τα κάνουν οικόπεδα για να φτιάξουν μοναστήρια , ναούς του Γιαχβέ και αρχιεπισκοπικά παλάτια .

Το Βαθύ (Φαναριωτικό) Κράτος

Τα κατάλοιπα του Βυζαντινού και Οθωμανικού κράτους(Φαναριώτες) μετά την απελευθέρωση της Ελλάδος μετακόμισαν στην Αθήνα και ήλθαν σε στενή σύζευξη με το αναγενόμενο Ελληνικό Κράτος . Εκτοτε το θεοκρατικό τούτο μόρφωμα επιβιώνει μέχρι σήμερον και κρατά όμηρη την Πολιτεία, βάζοντας φραγμό στην δημοκρατία , στην πρόοδο και στον διαφωτισμό του λαού μας.

Το Ελληνικό Κατεστημένο αποτελείται από :

Το Ιουδαιοχριστιανικό Ιερατείο - τις

4 ηγεμονικές οικογενειες - Μεγάλο Κεφάλαιο - Δικαιοσύνη- Ενοπλες Δυνάμεις & Σώματα Ασφαλείας- Βουλευτές & Κόμματα , Παιδεία , ΥΠΕΞ και τα ΜΜΕ(με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως ο ΣΚΑΙ) Αυτό αποτελεί το 'Βαθύ Κράτος της Ελλάδος' . Με την έλευση της 'Παγκοσμιοποίησης' τούτο παρεχώρησε μεγάλα προνόμια στο Πολυεθνικό Κεφάλαιο. Το Βαθύ Κράτος αντιμάχεται τον Ορθόν Λόγον και πάντα βρίσκεται σε αντινομία με την Ελληνική κοινή γνώμη. Εν αντιθέσει προς το « Βαθύ Κράτος της Τουρκίας» που ναι μεν είναι εθνικιστικό και φασιστικό, αλλά ταυτόχρονα είναι και προοδευτικό στο μέτρον που αντιτίθεται στο Ιλσάμ και στην θεοκρατία, το δικό μας είναι θεοκρατικό-σιωνιστικό , σκοταδιστικό , συντηρητικό και αντιλαικό. Ετσι με οποιαδήποτε κυβέρνηση η κατάσταση δεν αλλάζει , διότι το «Βαθύ Κράτος» παραμένει αναλλοίωτο. Το χαρακτηρηστικό του 'Βαθέως Κράτους' είναι ότι βρίσκεται υπεράνω του νόμου και τούτο κατοχυρώνεται από την ασάφεια του Συντάγματος ( επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθόδοξη Χριστιανική θρησκεία). Σε μιά όμως Πολιτεία που δεν λειτουργούν οι νόμοι επικρατεί πολυνομία, αναρχία, εκμετάλλευση του αδυνάτου από τον ισχυρόν, κλεπτοκρατία , έλλειψη ανταγωνισμού -ορθολογισμού, φαβορητισμός κ.ο.κ. [ Η πολυνομία και η ΜΗ εφαρμογή του Νόμου, ως ένα βαθμό προωθείται και από τους ανθρώπους της Δικαιοσύνης(δικηγόρους- δικαστές) για να εκμεταλλεύονται τους πολίτες. ] Το πρόβλημα λοιπόν της Ελλάδος δεν είναι η έλλειψη καλών νόμων , αλλά η εφαρμογή τούτων από την Πολιτεία. Είναι διαπιστωμένο ότι δεν έχει πολιτική βούληση η Πολιτεία να τους εφαρμόσει. Γιατί όμως;

Το Βαθύ Κράτος υπεράνων των Νόμων

Νόμοι είναι το σύνολο των υποχρεωτικών, αντικειμενικών και γενικών ρυθμιστικών κανόνων, οι οποίοι στη μεν Φύση επιβάλλονται υπό της Αναγκαιότητος (με την μορφή του αιωνίου Ηθικού και Φυσικού Νόμου, Lex Aeterna), στις δε ανθρώπινες κοινωνίες και Πολιτείες από τα Νομοθετικά Σώματα(Κοινοβούλια ), τα οποία όμως κατά κανόνα επηρεάζονται αμέσως ή εμμέσως εκ των δεδομένων της λεγομένης Παραδόσεως [Η λέξη 'Νόμος' εκπηγάζει εκ του ρήματος «νέμω». Αυτό που έχει δοθεί ή απονεμηθεί κατ' αναλογίαν. Αρχικώς η χρήσις, η νομή και εν συνεχεία ο κάθε κανονιστικός κοινωνικός θεσμός.] Τα πάντα ξεκινούν από την σύζευξη Κράτους-Εκκλησίας. Τούτο νέμεται τα πάντα από κοινού με το μεγάλο Κεφάλαιο των Πολυεθνικών. Να λοιπόν γιατί το Ιερατείο δεν υπακούει στους γραπτούς νόμους . Ομως το ' Βαθύ Κράτος ' συναινεί πάντα στις επιθυμίες και στην βουλιμία του. Το Ιερατείο δεν θέλει να χάσει τα προνόμια που είχε από της εποχής της Βυζαντινής αυτοκρατορίας , τα οποία διετηρήθησαν και κατά την Οθωμανική δουλεία, ως σήμερον. Αυτό με τους Κοτζαμπάσηδες ήτο στην ουσία το Παρακράτος( 5η φάλαγγα) του Σουλτάνου εντός του Ελληνισμού. Σαν αντάλλαγμα των υπηρεσίών αυτών ο εκάστοτε σουλτάνος ανανέωνε την δοτή εξουσία που είχε δοθεί προς τον Πατριάρχη Γενάδιο μετά την πτώση της Βασιλεύουσας για τις προδοτικές του υπηρεσίες. Το ώρισε να εισπράττει τον κεφαλικό φόρον και να εκμεταλλεύεται τους ραγιάδες . Δεν είναι δε τυχαίον ότι μετά την Οθωμανική κατοχή το Ιερατείο τούτο βγήκε ζάπλουτο , αφού κατείχε σχεδόν ολόκληρη την Ελληνική γη με Οθωμανικά φιρμάνια . Κι' αυτό έχει την εξήγηση του: Επειδή ο κεφαλικός φόρος ήτο βαρύτατος για τους ραγιάδες, ενώ αντιθέτως για την Εκκλησία ήτο ελαχίστος ή και μηδενικός, οι περισσότεροι ραγιάδες-πιστοί για να γλυτώσουν τις περιουσίες τους, αντί να τις δώσουν στον Τούρκο κατακτητή προτιμούσαν να την δωρήσουν στο Ιερατείο και στα Μοναστήρια για να ' σώσουν την ψυχή τους'. Ετσι η Αττική γη είχε την ατυχία να κατέχεται από ελάχιστες Μονές , οι οποίες ουσιαστικά ξεπούλησαν τα δάση της Πεντέλης, της Πάρνηθος , του Υμηττού , της Κερατέας , ως το Σούνιο και περιφερειακώς του δρόμου ως την Βουλιαγμένη και Βούλα. [Οι τελευταίες πυρκαιές στην Αττική έχουν ως ηθικό αυτουργό την Εκκλησία ] Να λοιπόν γιατί η Φαναριώτικη Πολιτεία του 'Βαθέως Κράτους' δεν επιθυμεί την ύπαρξη σταθερών νόμων, αλλά και την εφαρμογή τους. Διότι όταν είναι αδιανέμητα «πάντες πάντα αδιανέμητα νέμονται » (Πυθαγόρας) και προ παντός η Εκκλησία που τα κατέχει με πλαστούς τίτλους και φιρμάνια προδοσίας. Και φυσικά εξυπηρετείται και η Εξουσία (κομματική πελατεία και ξένη ολιγαρχία) [Ο Σπεύσιππος ορίζει στους «Όρους» του τον Νόμο με στενώς πολιτικό τρόπο, ως δόγμα διαρκείας ενός πολιτικού σώματος (ΔΟΓΜΑ ΠΛΗΘΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΟΥΚ ΕΙΣ ΤΙΝΑ ΧΡΟΝΟΝ ΑΦΩΡΙΣΜΕΝΟΝ)].

Ο Ηθικός Νόμος

Ηθικός Νόμος είναι για τις ανθρώπινες κοινωνίες το σύνολο των ατύπων κανόνων, που προσδιορίζουν την βάση της ηθικής συμπεριφοράς των μελών τους, διαμορφώνεται δε αυτός με γνώμονα τον συνδυασμό των δεδομένων του Φυσικού Νόμου και, κυρίως της Παραδόσεως. Ο Ηθικός Νόμος θεωρείται, εν γένει, ως εικόνα του Αιωνίου Ηθικού Φυσικού Νόμου, προς τον οποίο οφείλει να συμμορφώνεται ο πεπολιτισμένος άνθρωπος. Κατά τους Κυνικούς ωστόσο, υπάρχει θεμελιώδης διαφορά ανάμεσα στην «Φύση

» (η οποία στηρίζεται στο «Είναι») και τον «Νόμο » (ο οποίος στηρίζεται στο «έθιμον»). Ιδού γιατί το πονηρόν Ιερατείον δεν θέλει να αλλάξει τίποτα από τα ήθη και έθιμα του παρελθόντος , τα οποία είναι κομμένα και ραμμένα πάνω στις Ιουδαιοχριστιανικές δοξασίες και απάτες. Και όσες φορές έγιναν αλλαγές στους νόμους( γραπτούς και εθιμικούς) τις κέρδισε ο λαός μας με σκληρότατους αγώνες . Στους αγώνες του λαού το ανώτατο Ιερατείο ήτο πάντοτε με το μέρος του 'Βαθέως Κράτους' και ενάντια στον λαό. Το χωριό και η ύπαιθρος ήτο κάτω από το πέλμα του παπά, του χωροφύλακα και του …δάσκαλου, που ήτο πιόνι και στράβωνε τα Ελληνόπουλα με τον « Ελληνοχριστιανικό Πολιτισμό» των προπατόρων ημών Αβραάμ , Ισαάκ και Ιακώβ …. Ολοι οι κοινωνικοί μας θεσμοί είναι συμβατικοί και τεχνητοί, αλλά και αμείλικτοι επίσης στραγγαλιστές της ατομικής ελευθερίας. Η πραγματική απελευθέρωση επιτυγχάνεται μέσω της εκ θεμελίων επαναξιολογήσεως όλων των αξιών και της συνειδητοποιήσεως τού απρόσμενα μεγάλου αριθμού νόμων , ηθών και εθίμων , τα οποία μπορούν να διαγνωσθούν και εν συνεχεία ν' αντιμετωπισθούν ως περιττά ή παντελώς άχρηστα. Ομως παντού η δογματική Εκκλησία και το Βαθύ Κράτος στέκουν εμπόδια στην πρόοδο και απελευθέρωση του λαού μας. Δείτε σε τι δεινή κατάσταση έχουν περιφέρει τον άνθρωπο στην πατρίδα μας. Πάντως το θέμα των πυρκαιών αποτελεί εθνική τραγωδία πολύ περισσότερον διότι έχει μεταφερθεί στο χώρο της αντιπαράθεσης των δύο κομμάτων εξουσίας Ούτως εχόντων των πραγμάτων μετά από μερικές εκλογικές αναμετρήσεις, η Ελλάδα θα έχει αποψιλωθεί παντελώς από τα δάση και το πράσινο, αν δεν αντισταθούμε.

Αληθής Νόμος ο Ορθός Λόγος

Οι Στοωικοί είχαν εντελώς διάφορη ιδέα περί Νόμου. Αυτή προβάλλει με αρκετή σαφήνεια εκ των λόγων του Λαϊλίου στο « De Republica» του Κικέρωνος, ο οποίος γράφει : «Υπάρχει πράγματι ένας Αληθής Νόμος, ο Ορθός Λόγος , ο οποίος ευρίσκεται σε αρμονία με την Φύση, αφορά όλους τους ανθρώπους και είναι αμετάβλητος και αιώνιος. Δια των επιταγών του, αυτός ο Νόμος καλεί τους ανθρώπους να πράξουν το καθήκον τους, ενώ δια των απαγορεύσεών του τούς εμποδίζει να πράξουν το κακό. Οι προτροπές και οι απαγορεύσεις του πάντοτε επηρεάζουν τους αγαθούς ανθρώπους, αλλά είναι αναποτελεσματικές έναντι των κακών. Κάθε αναίρεση αυτού του Νόμου μέσω της ανθρωπίνης νομοθεσίας δεν υπήρξε ποτέ ηθικώς δικαία, ούτε και επιτρέπεται άλλωστε να περιορίσει κανείς την λειτουργία του, ενώ είναι παντελώς αδύνατος η κατάργησή του... Μόνον ένας πραγματικός Νόμος υφίσταται, αιώνιος και αμετάβλητος, συνδετικός και ενοποιητικός όλων των εθνών και όλων των εποχών ……Ο άνθρωπος που δεν υπακούει σε αυτόν τον Νόμο(φυσικό), απαρνείται το καλύτερο τμήμα του εαυτού του και αρνείται την πραγματική φύση του, καταδικάζοντας έτσι τον εαυτό του στην χειροτέρα όλων των ποινών, παρ' όλο που ίσως έχει διαφύγει όλες τις άλλες συνέπειες, εκείνες που συνήθως οι άνθρωποι θεωρούν ως τιμωρίες ». Το Ιουδαιοχριστιανικό Ιερατείο επειδή δεν πιστεύει στην Φύση και στη ζωογόνο και αγαθοεργό επίδραση της στον άνθρωπο θέλει να την καταστρέψει . Το Ιερατείο είναι στην πραγματικότητα άθεον. Θέλει να κάψει τα δάση και να τα πουλήσει σαν οικόπεδα προς ΄χάριν του χρυσίου . Θέλει να ανεγείρει αρχιεπισκοπικά παλάτια για να ικανοποιήσει την ματαιοδοξία , τηνό αλαζονεία και την υλιστική μανία των ταγών του ( πατριαρχών, αρχιεπισκόπων, επισκόπων, ηγουμένων κλπ) Οταν έχει στερέψει ο ηθικός και ο Ορθός Λόγος , περισσεύει η ύλη και η ύβρις για να φτιάξει η διεθνής εξουσία τα νέα Ολοκαυτώματα. Και ένα ίσως ακραίο ερώτημα :

Μήπως οι σπινθήρες ξεκινούν από τον ουρανό, από κάποιο 'έξυπνο' λέιζερ;

Προτάσεις

Το θέμα όμως που πρέπει να απασχολήσει τον σημερινό άνθρωπο δεν είναι τι κάνουν όλοι αυτοί οι κοιλιόδουλοι, ακαμάτηδες , προγάστορες εξουσιαστές, αλλά τι κάνουμε εμείς οι απλοί άνθρωποι. Θα συνεχίσουμε να τους ανεχόμαστε ή θα ζητήσουμε :

α/ Τον άμεσο διαχωρισμό του Κράτους από την Εκκλησία, διότι τούτο προτάσσει η δημοκρατική μας Πολιτεία.

β/ Την απομάκρυνση από το Υπουργείον Παιδείας όλων των δογμάτων και Εκκλησιών διότι είναι ΄μεγέθη ασύμβατα και την Ελληνοποίηση τούτου με την απομάκρυνση της κ. Γιαννάκου

γ/ Την τήρηση των νόμων της Πολιτείας από το Ιερατείο (να σταματήσουν οι 'πολεοδομίες των δεσποτάδων και των μονών' , το ξεφύτρωμα ναών σαν προπομποί των αυθαίρετων οικισμών, τα ρουσφέτια και οι χαριστικές πράξεις εκ μέρους της Πολιτείας, και ο σφιχτός εναγκαλισμός των κομμάτων με το Ιερατείον ) Πήρε πολεοδομικη άδεια η Μονή Εφραίμ για να υψώσει τα σύγχρονα τείχη της Ιεριχού στην Νέα Μάκρη;

δ/ Την ανάληψη της μισθοδοσίας του κλήρου από τους ίδιους τους πιστούς

και όχι από τον κρατικό προυπολογισμό. (Ως και τα έξοδα της θεραπείας του αρχιεπισκόπου να μεταβεί μετά της κουστωδίας του στις ΗΠΑ ανέλαβε το βαθύ κράτος των Αθηνών, δηλαδή με έξοδα των φορολογουμένων. Γιατί δεν τα βάζει η Εκκλησία από το πλουσιότατο Εκκλησιαστικό Ταμείο της;)

ε/ Την απαγόρευση της ενίσχυσης των Πατριαρχείων με χρήματα των φορολογουμένων.

στ/ Την απαλλοτρίωση όλων των δασικών εκτάσεων και των ελεύθερων χώρων υπέρ του δημοσίου και η διαμόρφωση τους σε εθνικούς δρυμούς και πάρκα

ζ/ Την αποκοπή του ομφάλιου λώρου του Εκκλησιαστικού Παρακράτους με τις Δημόσιες Υπηρεσίες (πολιτικά κόμματα, δικαιοσύνη κλπ ) και τις Ενοπλες Δυνάμεις.

η/ Την αφαίρεση από τα ¨ιερά τους βιβλία¨ όλων των απαξιωτικών αναφορών σε βάρος των Ελλήνων .

θ/ Την ανασύνταξη των νόμων με βάση το κοινωνικό καλό. Αυτοί να είναι διαρκούς ισχύος , καθολικής εφαρμογής , σεβαστοί από όλους , χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια για τους δόλιους και πονηρούς .

ι/ Να υπάρξει γεναίος εκδημοκρατισμός στην χώρα και αντιστοίχηση της εξουσίας με την λαική κυριαρχία(δημοψηφίσματα, δημοκρατική συγκρότηση κομμάτων, όχι επαγγελματίες πολιτικοί, άμεση δημοκρα τία κ.ο.κ)

κ/ Να μπουν κανόνες στην εισβολή του πολυεθνικού κεφαλαίου

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ